MAGDALENA FRĄCKOWIAK PROWOKUJE

Magdalena Frąckowiak promuje kolejną światową markę. Pochodząca z Gdańska supermodelka została twarzą kultowej firmy bieliźnianej Agent Provocateur, uchodzącej za najbardziej erotyczną bieliznę w kategorii produktów luksusowych. 


Matylda Promień

Bieliznę tej marki noszą kobiety na całym świecie. Seksowne koronki, prowokujące prześwity, kuszące kroje i piękne kolory to elementy, obok których trudno przejść obojętnie. Kampanie reklamowe Agent Provocateur zawsze są przepełnione erotyzmem i naznaczone aurą tajemniczości. Mają prowokować, wywoływać dyskusję i pobudzać emocje. Założycielem brandu jest Joe Corre, dziecko legendy punk rocka Malcolma McLarena i projektantki mody Vivienne Westwood.

Kolekcja jesień-zima 2017/2018 promowana przez Magdaleną Frąckowiak oraz Elise Crombez nawiązuje stylistycznie do klimatu londyńskiego Soho z lat 40 ubiegłego wieku. Inspiracją kolekcji jest armia silnych kobiet – Tina Turner w „Mad Maxie”, Patricia Arquette w „Prawdziwym romansie” oraz Milla Jovovich w „Piątym elemencie”.

W najnowszej kolekcji Agent Provocateur "Tease and Hustle" znalazły się delikatne, półprzezroczyste koronkowe komplety w zestawach z pasami do pończoch, transparentne koszulki, bielizna ze skórzanymi elementami, subtelny róż, ognista czerwień i intrygujący turkus oraz niezawodna czerń. 

 

86
11/2017

Jest wybitnym muzykiem jazzowym, którego sława wykracza daleko poza granice Polski. Wirtuoz fortepianu, który zdążył już nakarmić swoje duże ego.