MARIA MAGDALENA RUTKOWSKA BATYCKI – KLASA, TRADYCJA, NOWOCZESNOŚĆ!

Są synonimem klasy, prestiżu i luksusu – torebki marki BATYCKI od wielu lat zachwycają kolejne pokolenia Polek. Ponadczasowe wzornictwo, w którym znajdziemy poszanowanie dla tradycji i zachwyt nowoczesnością to wartości, które pielęgnuje nowa właścicielka marki BATYCKI, Maria Magdalena Rutkowska. 


Matylda Promień

Pamięta Pani swoje pierwsze zetknięcie z marką BATYCKI?

Oczywiście! Torebki BATYCKI podziwiałam od dawna. Jak każda młoda kobieta, marzyłam o takich torebkach, które zawsze były dla mnie synonimem czegoś wyjątkowego. Do dzisiaj pamiętam moją pierwszą, „bursztynową” torebkę. Była bardzo elegancka i oczywiście czarna, żeby do wszystkiego pasowała. Nosiłam ją tylko na wyjątkowe okazje i pieczołowicie o nią dbałam. Zaraz po studiach znalazłam ogłoszenie, że BATYCKI poszukuje pracownika do biura w Gdańsku. To nie mógł być przypadek. Złożyłam aplikację, i tak rozpoczęła się moja przygoda z tą marką.

Praca marzeń?

Jak najbardziej. Oddałem tej pracy bardzo wiele, cały mój entuzjazm i młodzieńczą pasję. Byłam dumna z tego, co robię i w tworzeniu czego biorę udział. To było prawdziwe wyzwanie, w którym się całkowicie spełniałam. Rok temu moje życie uległo diametralnej zmianie, kiedy to kupiłam markę BATYCKI i stałam się jej nową właścicielką.

Odważna decyzja, ogromne wyzwanie i olbrzymia odpowiedzialność.

Tak, ale ja wierzę, że brzemię odpowiedzialność mnie nie przytłoczy i temu wyzwaniu podołam. Korzystając z tego, że zaufał mi cały zespół doświadczonych pracowników i jednocześnie świetnych fachowców, postanowiłam stworzyć nowoczesną manufakturę, otwartą nie tylko na to, co klasyczne, ale nowe i modne. Znakomici specjaliści pozwalają mi projektować, modelować, wytwarzać i sprzedawać, produkty najwyższej jakości sygnowane bursztynowym oczkiem.

Śledzi Pani rozwój branży na świecie?

Tak, a inspiruje mnie oczywiście ojczyzna mody, designu i wszystkiego co piękne, czyli Włochy. Uwielbiam energię tego kraju i często tam podróżuję. Cieszę się, że odnowiłam współpracę i odzyskałam zaufanie renomowanych dostawców nie tylko z Włoch, Szwajcarii, ale i Polski. To firmie MS sp. z o.o., właścicielowi marki BATYCKI, pozwala produkować torebki i galanterię skórzaną najwyższej jakości.

Co jest aktualnie modne, jakie kolekcje proponuje marka BATYCKI swoim klientkom?

Każda podróż do Włoch to nowe pomysły na niepowtarzalne wzory i unikalne linie produktów, które kreujemy dwa razy do roku, w nowej fabryce, w Gdańsku. Kolekcje odpowiadają  światowym trendom mody, jednocześnie zachowując swój niepowtarzalny styl, wierny marce z tak bogatą tradycją. Kolekcja PRESTIGE na przykład, to luksusowe torebki na wyjątkowe okazje, produkowane w limitowanych seriach. Dedykowane są najbardziej wymagającym klientkom, które znają już i cenią markę BATYCKI. Modele Adele i Sophie, należące do tej kolekcji cieszą się niesłabnącym powodzeniem i z pewnością będą z nami przez wiele lat. Z kolei torebki w kolekcji CLASSIC cechuje tradycyjny styl i umiar. Charakteryzują się one wyjątkową harmonią kształtów i kolorów. Modele 2Day i Saint Tropez z tej serii proponujemy paniom, które poszukują w stroju elegancji i własnego stylu. 

A co dla kobiet żyjących bardziej aktywnie?

Kobietom dynamicznym, nowoczesnym i pełnym energii dedykujemy kolekcję CITY. Wygodne i wielofunkcyjne modele są idealne na każdą okazję. Tutaj królową jest torebka RockU, która swoją formą i użytecznością trafiła do serc  klientek. Dostępna jest w tej chwili w wielu fasonach
i kolorach.

Czy wśród klientów marki BATYCKI są również mężczyźni?

Oczywiście. Cały czas tworzymy i powiększamy o różne akcesoria kolekcję dedykowaną panom. Oprócz teczek, portfeli i wizytowników, każdy klient może znaleźć
u nas także torbę na siłownię, czy na laptopa. Wszystkim naszym klientom chcemy dać możliwość przyjrzenia się temu co i jak produkujemy, dlatego zapraszamy do naszej nowej fabryki i show roomu w Gdańsku, a także na naszą stronę internetową i do sklepu on-line.

Jakie ma Pani marzenia związane z marką BATYCKI?

Już od lat, z szacunku dla tradycji, tworzymy produkty, które cechuje najwyższa jakość, elegancja i dobry gust. Ale to, na czym mi najbardziej zależy, to aby marka BATYCKI, której jestem właścicielką, nieodmiennie kojarzyła się z tym co wyjątkowe i piękne zarazem. Żeby była obiektem pożądania i prestiżu, jakim dla mnie kiedyś była właśnie  torebka z bursztynowym oczkiem.

 

76
01/2017

Uwielbiany przez kibiców. Autorytet dla zawodników. Doceniany przez działaczy. Pożądany przez sponsorów.