Dobrą markę tworzy się latami, a fundamentem zawsze są ludzie – gwaranci zaufania, profesjonalnej obsługi i zadowolenia klientów. Tak właśnie jest w przypadku Hotelu Haffner w Sopocie, dla którego rok 2017 jest rokiem jubileuszu 15-lecia!

Huczne otwarcie Hotelu Haffner, które miało miejsce w 2002 roku, było ważnym wydarzeniem w życiu Trójmiasta. Był to jeden z pierwszych na Pomorzu luksusowych hoteli oferujących nie tylko usługi noclegowe, ale też posiadający profesjonalne zaplecze konferencyjne oraz spa&wellness. 

I tak jest do dzisiaj. Hotel Haffner to symbol luksusu, oaza relaksu, a także obowiązkowy przystanek na kulinarnej mapie Trójmiasta. To hotel cieszący się niesłabnącą popularnością wśród turystów polskich i zagranicznych, wielokrotnie nagradzany w rozmaitych kategoriach w niemal wszystkich branżowych konkursach oraz znakomicie oceniany przez gości z całego świata, którzy dzielą się swoimi opiniami na branżowych portalach turystycznych i rezerwacyjnych. 

 - Największą wartością Hotelu Haffner są ludzie, niezwykle zaangażowani w tworzenie tego miejsca. Przez lata udało się zbudować zespół, który każdego dnia z pasją dba o to, by goście czuli się u nas, jak w domu. To dzięki nim w Hotelu panuje wyjątkowa atmosfera, która sprawia, że chce się tu wracać - przyznaje Grażyna Dobrzyńska, prezes Hotelu Haffner. 

Niektórzy pracownicy są w Hotelu od samego początku. Wiele lat pracy w jednym zespole ma za sobą również kadra kierownicza. Wszystko to sprawia, że ludzie rozumieją się tu bez słów, co znacząco podnosi jakość obsługi, a to – jak wiemy – jest fundamentem w branży hotelowej. Pracownicy ten egzamin zdają na „szóstkę”, co sprawia, że niektórzy goście traktują Hotel Haffner jak „drugi dom”.  

Piękno, wygoda i nowoczesność – te cechy charakteryzują sopocki hotel od samego początku. Właściciele hotelu nie spoczywają jednak na laurach i cały czas dążą do tego, aby udoskonalać to, co i tak funkcjonuje bardzo dobrze. 

- Wiemy, że najwyższy standard wymaga ciągłego doskonalenia i rozwoju, dlatego dokładamy starań, by nasi goście czuli się u nas dobrze – tłumaczy Grażyna Dobrzyńska. - W ostatnim czasie oddaliśmy do użytkowania odnowione wnętrza. Nowe pokoje nawiązują do klasycznych przestrzeni, którymi hotel szczycił się przez lata, ale dzięki redesignowi nabrały nowoczesnego charakteru. Zależało nam na tym, by wnętrza były nie tylko piękne, ale i maksymalnie użyteczne, stąd wprowadzenie najwygodniejszych i najnowocześniejszych rozwiązań jak porty USB i HDMI, smart TV, sejfy, zestawy do kawy i herbaty – dodaje prezes. 

Zmiany ucieszą szczególnie gości biznesowych, którzy w hotelu odnajdą przestrzeń jeszcze bardziej przyjazną pracy i zawodowym spotkaniom. Z myślą o komforcie pracy powstał Business Lounge – ekskluzywna wydzielona strefa spotkań i wypoczynku. 

Ewolucyjne zmiany zachodzą także w znanym i cenionym w Polsce Instytucie SPA Hotelu Haffner. Filozofia działania oparta jest na idei wyrażającej dążenie do dobrego samopoczucia i zdrowia - harmonii między ciałem i umysłem. Taka synergia jest źródłem piękna i zdrowia. Jest równowagą wewnętrzną osiągniętą poprzez połączenie ruchu, odpowiedniej pielęgnacji i wyciszenia.