NOC Z LUKSUSEM

Luksusowe samochody, ekskluzywne nieruchomości i instrumenty finansowe pozwalające na te dobra segmentu premium zarobić – tak wyglądała kolejna edycja imprezy Luxury Night. Imprezę w Starym Maneżu zorganizował trójmiejski zespół Citigold i Citigold Private Client Banku Citi handlowy.


Matylda Promień

O perspektywach rynku finansowego mówił przedstawiciel Fidelity International, Dominik Bekkewold. Klienci banku Citi Handlowy od tego roku mają dostęp do funduszy Fidelity, a samo Towarzystwo jest jednym z kilku partnerów Banku w ramach oferowanych funduszy inwestycyjnych. 

- Fidelity, pod względem wolumenu zarządzanych aktywów jest jedną z największych firm na świecie. Doświadczony i rozbudowany zespół analityczny dba o jakość portfeli inwestycyjnych funduszy. Wiele funduszy wyróżnia się bardzo pozytywnie na tle konkurencji, a dodatkowo na uwagę zasługują innowacyjne rozwiązania jak chociażby fundusze wypłacające klientowi cyklicznie dochód w formie dywidendy – mówi Łukasz Stybner, dyrektor regionalny Segmentu Klientów Zamożnych Citi Handlowy. 

Fidelity International inwestuje w szereg różnych aktywów celem dywersyfikacji ryzyka. Są to m.in. obligacje korporacyjne z ratingiem inwestycyjnym, dług rynków wschodzących, papiery skarbowe, obligacje wysokodochodowe, kredyty, akcje spółek z wysoką stopą dywidendy, czy aktywa infrastrukturalne. 

Znakomitą inwestycyjną alternatywą mogą być też apartamenty w najlepszych i najbardziej prestiżowych lokalizacjach Trójmiasta. Ofertę taką przedstawił Bartłomiej Oset, prezes zarządu NDI Apartamenty. Ten znany deweloper realizuje aktualnie prestiżową inwestycję Tre Mare Residence zlokalizowaną w odległości 200 m od plaży w Jelitkowie. 

Podczas Luxury Night przedstawiciele salonu Porsche Centrum Sopot zaprezentowali przedpremierowo drugą generację swojego flagowca – Porsche Panamera. Uczestnicy imprezy mogli też jako pierwsi skosztować pierwszej w Polsce wody mineralnej z drobinkami złota – Fahrenheit Gold Water, o której właściwościach, nie tylko leczniczych opowiadała ambasadorka marki, Marta Kłos.

Nad częścią kulturalno – rozrywkową czuwał rewelacyjny zespół Good Stuff, a cały wieczór został okraszony fenomenalnym występem znanego satyryka i aktora, Jerzego Kryszaka. Uczestnicy wydarzenia mogli również liczyć na bogatą listę nagród fundowanych przez partnerów oraz sam Bank Citi handlowy i salony z ekskluzywną modą męską i damską, Emanuel Berg.

75
12/2016

Filolog, radiowiec, kiedyś pan z marketingu, teraz dzień po dniu w TVN24 i osobiście w Radiu Gdańsk. Pracuje w Warszawie, mieszka w Gdyni, bo bez morza nie może. Ma 40 lat i lubi swoje zmarszczki.