Magdalena Frąckowiak z Mohito

Marcin Kempski/I Like Photo Group

Magdalena Frąckowiak, supermodelka z Gdańska, została twarzą marki Mohito należącej do trójmiejskiej spółki LPP. Sesja zdjęciowa promująca jesienno - zimową kolekcję Mohito odbyła się w Nowym Jorku, a wykonał ją znakomity polski fotograf Marcin Kempski. 

Magdalena Frąckowiak, która niejednokrotnie pojawiła się na okładkach magazynu Vogue i znalazła się w prestiżowym zestawieniu Industry Icons portalu Models.com, to kolejna modelka z absolutnego światowego topu promująca markę Mohito. Wcześniej trójmiejski koncert odzieżowy współpracował z Anją Rubik i Anną Jagodzińską. Poprzednie kolekcje projektowały również Maja Sablewska i Marta Żmuda - Trzebiatowska. 

Propozycje na jesień i zimę są dość odważne i oryginalne. Przezroczystości, cekiny, wycięcia, długości mini, kombinezony, body, błyszczące materiały. Nie brakuje koronek, skór i połyskujących cekinów, a także wcale nie tak prostych w noszeniu fasonów. Dominują klasyczne, przygaszone kolory, tj. czerń, brudny róż, szarość, khaki, bordo i granat. Materiały to welwet, dżins, skóra, żakard, bawełna i sztuczne futra. 

Bardzo kobieca sesja zdjęciowa w pełni oddaje klimat najnowszej kolekcji Mohito. Na zdjęciach Magdalena Frąckowiak, ikona światowego modelingu, jest zmysłowa, chwilami drapieżna i zawsze intrygująca. Taka też jest kobieta Mohito w tym sezonie - seksowna, odważna, pewna siebie, świadoma własnego seksapilu i bardzo modna.