Dasea People

Stworzenie przyjaznego wnętrza, nie jest łatwe. Szczególnie wnętrza przeznaczonego na lokal usługowy. Wnętrze publiczne musi współgrać z oferowanymi produktami, eksponować ich atuty oraz być przyjazne klientom. Wystrój jest również wizytówką marki, świadczy o jej jakości, stylu czy prestiżu. Tak właśnie jest w przypadku DaSea People - sklepu z odzieżą żeglarską w Gdyni. 

Salon zwyciężył w konkursie na najlepiej zaprojektowany lokal usługowy w Gdyni. Konkurs zorganizowało Centrum Designu Gdynia. Wnętrze sklepu oraz doskonała, nienachalna ekspozycja produktów i marek błyskawicznie komunikuje oraz zachęca do przyjęcia określonego stylu życia. Klienci bowiem częściej i chętniej wracają, do miejsc w  których czują się bezpiecznie, są otoczeni przyjemnym dla oka designem.

W pomieszczeniu przeplatają się surowe elementy – nieoszlifowane drewno, metal, stalowe części maszyn. Prostotę przełamują wzorzyste, miękkie dywany w stylu etnicznym. Przestrzeń dzięki nim jest bardziej przytulna, ale mimo to pozostaje uniwersalna i lekka. Na dodatkowe wyróżnienie zasługuje zewnętrzna aranżacja sklepu, która swoją wyjątkowość zawdzięcza wykorzystaniu zastanych detali architektonicznych – starych, ozdobnych luksferów. Stanowi to chlubny przykład poszanowania tożsamości miejsca. 

W tym miejscu wiele przedmiotów zyskało nowe życie - historyczne bojki, które używali rybacy z Mechelinek i Rewy jakieś sto lat temu, dziś wiszą pod sufitem DaSea People. Stare dębowe deski, aktualnie oszlifowane, są sercem aranżacji. Hartowane szkło, znalezione dzięki korzystnym zbiegom okoliczności wśród rzeczy niechcianych i niepotrzebnych, stało się najbardziej efektowną ladą w Trójmieście.

Za projekt wnętrza DaSea People odpowiada trójka ludzi. Sebastian Cerek, Barbara Stachura i właściciel sklepu, Kacper Stachura. Wnętrze jest proste, minimalne, stworzone z naturalnych materiałów. Towarzyszy mu niekonwencjonalne podejście i to czuć. Stale otwarte drzwi sklepu sprawiają, że Dasea People sprzyja nie tylko przyjemnym zakupom, ale także nawiązywaniu pozytywnych relacji społecznych. To jest właśnie kwintesencja DaSea People, miejsca przywołującego przygody.

73
10/2016

Są jak piękne kolorowe ptaki. Jak truskawki, które pachną zapowiedzią letniej przygody. Są jak pieprz i sól, niezbędne by życie miało smak.