Chcąc od życia więcej

Dla kobiet, które od życia chcą więcej zorganizowano w Hotelu Nadmorskim w Gdyni Międzynarodowy Kongres Imperium Kobiet. Podczas całodniowego spotkania uczestniczki mogły wysłuchać ekspertów, trenerów biznesu, ludzi, którzy swoją pasją zarażają innych do działania.

Cel był prosty - zaprosić wyjątkowe kobiety, które są zainteresowane zwiększeniem skuteczności biznesowej i poszerzaniem swoich horyzontów. Uczestniczki zostały wdrożone w tajniki budowania własnej marki oraz dowiedziały się m.in. jak budować własny biznes, prowadzić skuteczny PR i promocję firmy, a także jak zadbać o odpowiedni wizerunek.

- Dostrzegając ogromny potencjał Pomorza, pragniemy skupić w jednym miejscu wspaniałe kobiety, które chcą rozwinąć swoje skrzydła, wejść w interakcję z liderkami biznesu i zainspirować inne osoby do zmian. Chcemy pokazać, że porażki zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym są znaczącymi punktami zwrotnymi, dzięki którym odkrywamy nowe wartości, którym warto się poświęcić – podkreśla Ilona Adamska, pomysłodawczyni Kongresu, redaktor naczelna ogólnopolskiego magazynu Imperium Kobiet.

Tematyka wykładów i zakres podejmowanych zagadnień charakteryzowała duża różnorodność. Zaczynając od prelekcji czysto motywacyjnych, na przykład jak pozbyć się bólu niepowodzeń i uwolnić swój potencjał, kończąc na typowo biznesowych, takich jak: kapitał marki, autentyczność w biznesie, rozwijanie kompetencji miękkich. 

Wśród prelegentów znaleźli się cenieni trenerzy komunikacji biznesowej, eksperci z zakresu budowania kariery, coach’owie, a także znane osobistości z show-biznesu: Krystyna Mazurówna, Małgorzata Ohme, Anna Kerth, czy Ryszard Rembiszewski.

Ponadto Kongres połączony był ze strefą wystawienniczą stoisk firm partnerskich. Każda z uczestniczek miała możliwość zapoznania się ze specjalnie wyselekcjonowanymi produktami. Swoje usługi prezentowali m.in. Celebrity Bridal, Best-Life, Klapp Cosmetics, Quadrille SPA, Clinica Cosmetologica, Keepcan i Concept Space.

66
03/2016

Samochodziki matchboxa, klocki Lego, jeansy Levis, papierosy Marlboro, czy whisky Johny Walker.