Markowa torebka? Ekskluzywne dodatki? Nowy, stylowy element garderoby? Te i wiele innych niespodzianek czekają na klientów Klifu, którzy wezmą udział w wyjątkowych konkursach Wiosennego Fashion Week! Moc nagród, atrakcyjny event i ciekawa wystawa historyczna marki Gatta czekają!

Idealne powitanie wiosny
Siedem dni modowego szaleństwa w Klifie to niezwykła okazja, by zawalczyć o modne torebki i akcesoria z najnowszych kolekcji marek i projektantów, dostępnych w centrum. Będące obiektem westchnień wielu fashionistek, piękne i doskonale wykonane, idealnie sprawdzą się jako uzupełnienie wiosennego looku. Która z nas nie  marzy o markowej torebce? Wszak butów i torebek nigdy za wiele! Teraz, dzięki wyjątkowej akcji promocyjnej w Klifie, możemy te marzenia spełnić - wystarczy w dniach 12-18 marca  dokonać zakupów za minimum 50 zł, zarejestrować paragon w Puncie Obsługi Konkursu i wykonać konkursowe zadanie. Polegać ono będzie na oszacowaniu ilości monet, tworzących spektakularne logo Klif. Nagrodę główną otrzyma osoba, która najbardziej precyzyjnie określi liczbę monet. Dla pozostałych uczestników biorących udział w zabawie, organizator przygotował wartościowe bonusy: torby, galanterię skórzaną i biżuterię  najlepszych marek takich jak: Longchamp, Bohoboco, Lidia Kalita, Bizuu, Liu Jo, Max Mara, Yes, Michael Kors, Patrizia Pepe, Pennyblack Pinko, Apart, Primamoda, La Mania, COS, Tous, Wittchen. Konkursowe trofea podziwiać będzie można w eleganckich gablotach, już w trakcie trwania rywalizacji. Ostateczne wyniki ogłoszone zostaną 19 marca podczas imprezy finałowej. Równolegle ogłoszony zostanie także konkurs on-line, w którym do wygrania będzie m.in. 5 gustownych kopertówek Molton. Dodatkowo Klif przygotował także niespodziankę dla klientów w postaci swoistego polowania na gażety – informacje o  szczegółach i zasadach zabawy pojawią się już wkrótce.  
Na odwiedzających imprezę czekać też będzie słodki poczęstunek od firmy Lindt.

Ekspozycja inna niż wszystkie

Dodatkowo, Klienci odwiedzający gdyński Klif w dniach 7-20 marca 2016 r., będą mogli zapoznać się z ciekawostkami pończoszniczymi. Marka Gatta przygotowała wyjątkową wystawę historii rajstop. Zwiedzający „przeniosą się” do czasów, kiedy pończochy nosili wyłącznie mężczyźni, dowiedzą się, dlaczego w okresie przedwojennym promowano pogląd, że od pończoch rosną włosy na nogach i czym było nylonowe szaleństwo. Ekspozycja pokaże też, w jaki sposób kobiety radziły sobie z brakiem pończoch w czasie II wojny światowej, zaprezentuje ulubione rajstopy Marilyn Monroe, kultowe rajstopy w stylu Twiggy i model, bez którego nie odbyłby się żaden Dzień Kobiet w okresie PRL-u. Pojawią się także nowinki technologiczne i rajstopowa moda z wielkich wybiegów – model zaprojektowany przez samą Gosię Baczyńską z motywem taśmy filmowej, który był dopełnieniem kolekcji projektantki na sezon jesień-zima 2015/2016, prezentowanej podczas minionego Paris Fashion Week.