Tallinder debiutuje w segmencie premium

Tallinder - tak nazywa się nowy brand odzieżowej firmy LPP. To pierwsza marka z segmentu premium gdańskiej firmy. Pierwszy salon zostanie otwarty już w lutym w Gdańsku – w mieście, w którym ponad dwie dekady temu swą działalność rozpoczęła firma LPP. Na inaugurację marki firma wybrała Galerię Bałtycką. 


Max Radke

Tym razem LPP stawia na odzież i akcesoria adresowane do zamożniejszych i najbardziej wymagających klientów. Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów będących dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. 

W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

– Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.

Prace nad nowym brandem trwały półtora roku - tyle czasu zajęło przygotowanie koncepcji marki, określenie jej grupy docelowej, a także zaprojektowanie pierwszych kolekcji oraz konceptu salonu. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz w gdyńskim Centrum Riviera. Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 mkw. 

Mniej znaczy więcej (less is more) - to motto przyświecające koncepcji salonów marki Tallinder, które prezentują zupełnie nową jakość wśród salonów marek sieciowych działających na polskim rynku. Za ową koncepcją stoi londyńskie studio Brinkworth, które ma na koncie między innymi projekty salonów Hugo Bossa, All Saints czy Karen Millen. 

Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium. Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.

64
01/2016

Otwarta, ambitna i - jak mówi o sobie - na co dzień trochę roztrzepana, ale jak trzeba bardzo dobrze zorganizowana.