Partnerzy Grupy GPEC wiedzą jak się komunikować

Krzysztof Nowosielski

Jak skutecznie się komunikować w biznesie? Dlaczego odbiorcy naszych komunikatów często odbierają nasz przekaz zupełnie odwrotnie do zamierzeń? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielił Tomasz Kammel podczas drugiej edycji spotkania „Biznes to Relacje”.

Imprezę w hotelu Radisson zorganizowała Grupa GPEC. Odbyła się ona pod hasłem „Komunikacja w biznesie. Biznes w komunikacji”. 

- Spotkania Biznes to relacje mają pewną ideę. Poza standardowym spotkaniem biznesowym oraz wymianą informacji mamy okazję wspólnie nauczyć się nowych rzeczy - mówił Mateusz Radecki, dyrektor ds. handlu w Grupie GPEC.

Wykład Tomasza Kammela był strzałem w dziesiątkę. Prezenter telewizyjny w swobodny, efektowny i często dowcipny sposób opowiadał o trudnej sztuce komunikacji i jeszcze trudniejszej sztuce budowania relacji. 

- Przy tak konkurencyjnym rynku i możliwościach dotarcia do klienta komunikacja jest kluczowa. Nawet przy zakupie koparek do kopalni odkrywkowej potrzebne są emocje, a one nie powstają bez komunikacji - mówił Tomasz Kammel.

Jednak komunikacja to nie tylko słowa. Warto zapamiętać, że pierwsze wrażenie najlepiej formuje się mową niewerbalną. 

- Ważne jest, co się mówi, ale podczas pierwszego wrażenia ważniejsze jest, co się robi. Najskuteczniejszym działaniem w pozytywnym kształtowaniu wizerunku jest po prostu szczery uśmiech - dodał Tomasz Kammel.