Komunikacja  à la carte

Świadome budowanie swojej marki, wystąpienia publiczne, indywidualne relacje czy międzynarodowe negocjacje - z tymi zagadnieniami spotkali się uczestnicy kolejnego spotkania z cyklu HR na Śniadanie, które odbyło się w Hotelu Novotel Centrum w Gdańsku.  


Matylda Promień

Wnioski są proste: komunikacja to podstawa i nie można się nie komunikować. Zdefiniowanie wartości, celu i odbiorcy, a także dobór właściwych narzędzi zapewni możliwość „przemówienia” do odbiorcy, a nie tylko wypowiedzenia się. Spotkanie zamykał warsztat ukazujący różnorodność stylów komunikacyjnych oraz trudności związane z „przejściem” pomiędzy nimi. 

Pierwszym krokiem może być uświadomienie różnic pomiędzy stronami, dalej podjęcie aktywnej wymiany i nauki. Gdy cel jest wspólny, inny język czy nawet kultura nie są w stanie zatrzymać jego realizacji. Dzięki takiej wiedzy jesteśmy w stanie w bardziej satysfakcjonujący i świadomy sposób realizować kolejne wyzwania. Spotkania z cyklu HR na Śniadanie organizowane są przez Human Concept & Solutions oraz Studio Wiedzy. 

 

56
05/2015

Chociaż w tym roku skończy 40-tkę widzowie, znajomi i ludzie ze świata kultury i sztuki mówią o nim młody Stuhr.