Marka i wizerunek

Jak stworzyć wizerunek osoby harmonijnej i uporządkowanej i jaką rolę odgrywa w tym stylizacja wyglądu? Jak kreować swój wizerunek w internecie i jak opanować mowę ciała, by nie zepsuć negocjacji biznesowych? Te zagadnienia były przedmiotem spotkania Lady Business Club w hotelu Haffner w Sopocie. 


Matylda Promień

To, co wypada podczas wieczornego spotkania towarzyskiego niekoniecznie przystoi w trakcie spotkania biznesowego – taki wniosek płynie z wystąpienia Ewy Czertak, założycielki Akademii Marki z Klasą, która przypomniała, że duży dekolt eksponujący biust, pstrokacizna w ubiorze, wyrazisty makijaż, czy kokieteryjna mowa ciała to podstawowe błędy popełniane podczas spotkań o charakterze biznesowym.

O tym, jak tych błędów unikać w praktyce pokazywał Jarosław Łęski, stylista z firmy Balladine, który na miejscu stylizował przybyłe na spotkanie panie oraz opowiadał o najnowszych trendach w modzie. Z kolei makijażowe tricki zaprezentowała na uczestniczkach Marzena Niewiarowska z firmy Stylab Laboratorium Stylu. Dużym zainteresowaniem cieszył się także wykład Michała Jabłońskiego z Noble Banku, który zdradził tajniki świadomego inwestowania. 

49
10/2014

Piękne, wrześniowe przedpołudnie. Z Adamem Darskim poznajemy się na chwilę przed rozpoczęciem sesji zdjęciowej dla Prestiżu na terenie złomowca Baltic w Gdyni.