Pięknie wystylizowana fryzura, kąpiel połączona z relaksacyjnym masażem, poprawa jędrności oraz gładkości skóry. Relaks, zadowolenie, satysfakcja. Brzmi jak opis kobiety wychodzącej z profesjonalnego SPA, dbającej o swój idealny wygląd. Tym razem mowa jednak nie o kobietach, a o naszych pupilach, które również powinny poczuć się zadbane. Co zrobić, aby nasz czworonożny przyjaciel był piękny? Odpowiedź znajdziecie w salonie Milan w Gdańsku oferującym najwyższej jakości profesjonalne usługi pielęgnacyjne.

Najpierw pachnąca kąpiel, potem pobudzającymasaż, a na koniec regeneracyjna maska i układanie fryzury. Dziwactwo? Absolutnie nie! To wyraz tego, że dbamy o naszego psa, a przecież nie od dziś wiadomo, że zadbany pies, to szczęśliwy pies. Pielęgnacja naszego pupila może zajmować wiele czasu. Mając czworonożnego przyjaciela często nie zdajemy sobie sprawy, że podobnie jak my, on również potrzebuje tego, by o niego zadbać.

Oprócz czesania, strzyżenia, istnieje szereg podstawowych, drobnych zabiegów, które korzystnie wpływają na zdrowie pupila. Wykonując je regularnie, możemy uniknąć niejednokrotnie drogich i mało przyjemnych wizyt w gabinetach weterynaryjnych, zachowując jednocześnie dobre samopoczucie czworonoga.

– Wychodzący od nas Pupil staje się naszą wizytówką, dlatego tym bardziej dokładamy wszelkich starań, by każdy pies wyglądał perfekcyjnie i cieszył oko nie tylko samego właściciela, ale i osób spotykających go wraz z nim – informuje Milena Misior, właścicielka salonu Milan w Gdańsku.

Salon Milan wyposażony jest w profesjonalny sprzęt oraz odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, dzięki której nasz pies będzie pielęgnowany w spokoju i z należytą precyzją. Praca na prestiżowych produktach sprawia, że czas potrzebny na dopieszczenie naszego pupila jest maksymalnie skrócony. Dzięki temu stres związany z wizytą zostaje ograniczony do minimum, a właściciel od razu przekonuje się, że jego pies jest w dobrych rękach. Sterylność narzędzi oraz higiena w lokalu to podstawa. Wykorzystywane środki dezynfekujące są identyczne, jak te wykorzystywane w placówkach medycznych. Z uwagi na jakość wykonywanych usług, upiększanie  oraz dbałość odbywa się w sposób kompleksowy.

– Dbamy o dobre samopoczucie zwierząt, ale też o ich wygląd. Wykonujemy kąpiele błotne oraz maseczki odmładzające, rozjaśniamy przebarwienia, możemy też uwydatnić naturalny kolor sierści – mówi Milena Misior.

Wszystkie zabiegi wykonywane są pod czujnym okiem specjalisty. Należy pamiętać o tym, że bardzo ważna jest jakość kosmetyków, które powinny być bezpieczne i dopasowane indywidualnie do każdego psiaka. Przy takim połączeniu pomagają w utrzymaniu prawidłowej kondycji skóry oraz sierści.

Poza standardowymi zabiegami salon oferuje tzw. pakiet VIP. Są to usługi w dużej mierze skierowane do Klienta biznesowego oraz osób nie mających czasu na przyjazd wraz z pupilem. Door to Door to usługa, gdzie specjalista przyjeżdża na prośbę Klienta pod wskazany adres, zabierając w ten sposób psa do salonu, w którym oprócz podstawowych zabiegów, pupil otrzymuje antystresową kąpiel, masaż relaksacyjny, czy inne zabiegi SPA.

Po wykonaniu wszystkich czynności wedle życzeń Klienta, pupil zostaje bezpiecznie odwieziony do domu. Pakiet VIP wyróżnia się przede wszystkim krótkimi terminami oczeki- wań na wizytę oraz możliwością umó- wienia się poza godzinami pracy. Dla bardziej wymagających salon posia- da w ofercie takie czynności jak np. malowanie paznokci, perfumowanie, czy fantazyjne farbowanie sierści.

Salon Milan prócz komfortowych warunków do rozmów oraz spokoj- nego poczekania na zakończenie każdego zabiegu, zapewnia poczę- stunek w postaci świeżo palonej kawy, czy orientalnej herbaty. Wszyst- ko to przy dźwiękach muzyki z wyso- kiej klasy sprzętu nagłaśniającego, które każdego wprawią w dobry oraz pozytywny nastrój.

– Czesanie, strzyżenie, kąpiel, skra- canie pazurków, dbanie o higienę uszu i oczu, a także pielęgnacja zę- bów, to tylko podstawowe zabiegi, o których należy pamiętać praktycznie przy każdym pupilu. Częstotliwość ich wykonywania jest indywidualna i bę- dzie w dużej mierze zależna od rasy naszego psa. Jako salon postawiliśmy sobie wysoko poprzeczkę ale dzięki temu mamy pewność, że od- wiedzający nas Klienci wyjdą ze swoimi podopiecznymi zadowoleni oraz w pełni usatysfakcjonowani – podsumowuje Milena Misior.

MILAN Salon Twojego Psa , 501-387-551 , www.salon-milan.pl ,  www.facebook.com/SiecSalonowMilan