Motywacja w firmie

Wizerunek i samopoczucie - prawda o zaangażowaniu to temat przewodni kolejnego spotkania z cyklu HR Śniadania zorganizowanego przez Monikę Reszko i Annę Ralcewicz, ekspertki ds. komunikacji i relacji wewnętrznych. Tym razem specjaliści ds. human resources spotkali się w restauracji Brasserie d'Or mieszczącej się w sopockim hotelu Villa Antonina. 


Max Radke

Nic tak nie wpływa na efektywność, jak pracownik zaangażowany w życie firmy. W HR świetne efekty przynosi zjawisko grywalizacji. To nic innego, jak wykorzystanie mechanizmów znanych z gier fabularnych i komputerowych do angażowania pracowników w ściśle określone działania – mówił Piotr Nejman z EB Institute. 

Technika bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe. Zaangażowanie uczestnika to jeden z podstawowych elementów warunkujących sukces systemu grywalizacyjnego! Odpowiednie proporcje wyzwań, przyjemności płynącej z ich pokonywania, wzajemna komunikacja, korzystnie wpływa na zaangażowanie pracownika i jego identyfikację z firmą, co wprost przekłada się na większą efektywność i lepsze wyniki finansowe.

43
04/2014

W dzieciństwie zafascynowana pracą wujka policjanta, chciała być odważna, dzielna i mądra tak jak on.