Wizerunek, autoprezentacja i savoir vivre w biznesie były tematem przewodnim kolejnego etapu z cyklu „Przedsiębiorcza Kobieta”. Projekt ten to seria spotkań dla młodych kobiet działających w środowisku biznesowym i szukających szans na rozwój zawodowy.

Podczas ósmego już spotkania w sopockim „Klubie Atelier”, uczestniczki dowiedziały się, w jaki sposób kreuje się wizerunek bizneswoman. O zasadach savoir vivre w biznesie opowiadała m.in. Joanna Wszeborowska, HR Manager oraz trener kompetencji interpersonalnych i osobistych.

– Najskuteczniejszą zasadą jest zgoda z własną naturą, czyli zachowanie zgodne z własnym przekonaniem. Natomiast dbając o jak najlepszy wygląd, wyrażasz nim siebie, a jednocześnie trzymasz się panującej w twojej branży konwencji i zwiększasz szansę na sukces – tłumaczyła Joanna Wszeborowska.

Z kolei Wioletta Świątkowska, właścicielka butiku fashionidea.pl, zdradziła uczestniczkom tajemnice związane z modą w biznesie. Na przykładach trzech strojów prowadząca wyjaśniła, w jaki sposób należy odpowiednio ubrać się do pracy.

– Ubiór to jednak nie wszystko. Ważne, aby do biznesowej stylizacji dobrać odpowiednią fryzurę. Wszystko musi ze sobą współgrać. Nie ma nic gorszego niż biznesowy ubiór i wieczorowa fryzura na wielkie wyjście – przekonywała Agnieszka Wiszniewska ze „Studia Fryzur i Kosmetyki” w Gdyni.

Wieczór pełen wrażeń zakończył pokaz kolekcji sukien z papieru autorstwa Sabiny Czupryńskiej, właścicielki firmy „Hepimi Studio”. Spotkania z cyklu „Przedsiębiorcza Kobieta” organizowane są przez Studenckie Forum Business Centre Club. Projekt powstał z myślą o kobietach pragnących prężnego rozwoju z zakresu przedsiębiorczości. Na imprezy zapraszane są tzw. kobiety sukcesu, które dzięki wieloletniemu doświadczeniu pragną przekazać swoją wiedzę uczestniczkom warsztatów. Patronem medialnym projektu jest magazyn Prestiż.                                                                     nl