Enugo

W tym sezonie, gdyńska marka Enugo przedstawia historię zainspirowaną kobiecym instynktem. Najnowsza kampania przewrotnie przedstawia silną kobiecą sylwetkę charakterystyczną dla marki w delikatnym otoczeniu natury.


prestiz

Enugo to wykreowana z męskich klasyków szafa nowoczesnej kobiety, która za każdym razem przytomnie redefiniuje koszule i garnitury dla stworzenia nowego uniformu dynamicznej kobiety naszych czasów. Najnowsza kolekcja „Instinct” pokazuje te klasyki w zupełnie nowej odsłonie. 

- Dlaczego „Instinct”? Ponieważ jest intrygujący, nie dający się zdefiniować, mądry i emocjonalny, a zarazem przełamujący wszelkie znane i racjonalne reguły – opowiada Natalia Golec, właścicielka i dyrektor kreatywna Enugo. - Każda z nas jest inna, tworzy własną historię i definicję kobiecości kierując się instynktem. Stare formuły są płynne i względne. Kobiecość jest piękna ze względu na swoją nieoczywistość i nieustające przemiany, emocjonalność i instynktowność w działaniu
– podkreśla. 

W kolejnej, nowej odsłonie marki Enugo znajdziemy nie tylko monochromatyczne garnitury w rzeźbiarskich formach stanowiące trzon wszystkich kolekcji, ale także przeciwstawione im lżejsze kwiatowe sukienki i spódnice. Z kolei szerokie męskie ramiona  zostały zestawione z gorsetową talią. To prawdziwa zabawa kontrastami. Nie brakuje też asymetrii, plisowań, warstw oraz wyjątkowych detali. Co ciekawe, kampania przewrotnie przedstawia również silną kobiecą sylwetkę charakterystyczną dla marki w delikatnym otoczeniu natury. To właśnie natura stała się inspiracją dla palety kolorystycznej opartej na piaskowych beżach, morskich błękitach i granatach. W kolekcji nie zabrakło też ulubionej i niezawodnej czerni. Dominuje tu najwyższa jakość wełny, jedwabiu i bawełny, a wszystkie kolekcje szyte są na Pomorzu, przez lokalne, sprawiedliwie wynagradzane szwalnie.

Enugo

Enugo to młoda, gdyńska prężnie rozwijająca się marka absolwentki MSKPU, którą docenili m.in. Mariusz Przybylski, Maciej Zień, Simple CP, LPP, Lamode.info, wearso.organic. Natalia Golec swoją wiedzę z projektowania ubioru rozwijała w londyńskim Central Saint Martins. Zwyciężczyni konkursu OFF Fashion 2017 i New Look Design Refresh 2016 oraz finalistka Złotej Nitki 2017 i Fashion Designer Awards 2016. Jako jedna z dwudziestu czterech projektantów z całego świata reprezentowała Polskę w międzynarodowym konkursie Ecochic Design Award 2017.