W poszukiwaniu leasingowych okazji

Widząc nasze propozycje, klienci w pierwszym momencie zazwyczaj nie dowierzają. Car Lease Polska oferuje autorskie usługi, dzięki którym klient może zapłacić 50% tego, co wydałby, podpisując umowę leasingu indywidualnie. Można by powiedzieć, że jesteśmy bezkonkurencyjni - mówi Przemysław Czarnecki, współwłaściciel Car Lease Polska, trójmiejskiej spółki dostarczającej wynajem samochodowy.

Załoga Car Lease Polska zna rynek leasingów samochodowych od podszewki. Pasja, wieloletnie doświadczenie i instynkt rynkowy - to ich przepis na sukces. Czwórka właścicieli gdyńskiej spółki - Ewa Starownik, Przemysław Czarnecki, Sebastian Muller i Karol Krużycki - obeznanie branżowe zawdzięczają przede wszystkim wieloletniej pracy u dealerów samochodowych. - Nie mieliśmy jednak możliwości wprowadzenia większych zmian w cudze pomysły. Mimo wszystko przez lata zadowalaliśmy naszych klientów, szukając własnych, indywidualnych rozwiązań - tłumaczy Sebastian Müller. - Trzymaliśmy się założenia „klient - nasz pan”. Uważam, że wszystkie firmy powinny opierać swój biznes na takiej zasadzie. Dla nas jest ona priorytetowa.

Szeroki przekrój dostarczanych produktów, spotykanej klienteli i współpracujących kontrahentów pozwolił wypracować kompleksowe know-how.-  Dziś często wiemy lepiej od naszych klientów, jakie rozwiązanie będzie dla nich najkorzystniejsze. Czasami już po pierwszej zakończonej sukcesem transakcji leasingobiorcy potrafią zadzwonić i powiedzieć: „Panie Przemku, jaki samochód tym razem mam kupić?” - śmieje się Przemysław Czarnecki. - Klienci szukają u nas nie tylko spełnienia swych motoryzacyjnych marzeń, lecz także dobrego interesu. W końcu nic nie sprawia takiej przyjemności, jak świadomość, że decydując się na upragnione auto, dobiliśmy złotego targu.

Dziesiątki kalkulacji

Rdzeniem pracy doradców z Car Lease Polska jest wyszukiwanie najbardziej atrakcyjnych ofert wynajmu bądź leasingu samochodów. Propozycje dotyczą jedynie polskich dealerów z dobrą pozycją rynkową i odpowiednią wiarygodnością. - Proponujemy najlepsze ceny na rynku. Znając branżę motoryzacyjną od środka, wypracowaliśmy sposoby na ich pozyskanie - wyjaśnia Przemysław Czarnecki. - Gdy znajdziemy najkorzystniejsze oferty na zakup samochodu, przystępujemy do dalszego etapu pracy: dokonujemy dziesiątek kalkulacji leasingowych, dzięki którym możemy wybrać propozycję najlepszą dla klienta.

- U nas wszystko dostępne jest w jednym miejscu. Pomagamy zarówno przy zamawianiu samochodu, jak i ustalaniu szczegółów odbioru auta czy przy podpisywaniu umowy leasingowej. Jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi na każde pytanie, jakie tylko może się pojawić w związku z zakupem samochodu, utrzymaniem go w leasingu, a następnie jego sprzedażą czy zwrotem (w zależności od transakcji). A co nader ważne, potrafimy zapewnić standard obsługi Premium - zapewnia Karol Krużycki.

Gdynia i Katowice

W Polsce działa wiele firm leasingowych, jednak większość nie posiada kadry wyspecjalizowanej w danej, wąskiej dziedzinie. W Car Lease Polska zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy to pasjonaci branży motoryzacyjnej, dla których dzielenie się wiedzą i możliwościami jest realną misją działalności.

- Choć klient Car Lease Polska nie wchodzi do olbrzymiego salonu za grube miliony (do którego utrzymania sam przecież musi się dołożyć), może on liczyć na ugoszczenie w biurze, do którego wykończenia włożyliśmy mnóstwo serca i pracy. Najważniejsze jest dla nas to, by klient czuł się wyjątkowy i mógł w przyjaznej atmosferze porównywać przygotowane przez nas oferty - tłumaczy Ewa Starownik. - Obecnie posiadamy dwa biura obsługi, w Gdyni oraz w Katowicach - dodaje Lucyna Kapica, administrator sprzedaży. - Mogę też zdradzić, że jesteśmy już na etapie otwieranie naszych biur w kolejnych miastach. Zakres terytorialny naszej działalności obejmuję całą Polskę, bowiem każda transakcja może być przeprowadzona zdalnie, bez wychodzenia z domu. Oczywiście z jednym małym zastrzeżeniem: po odbiór auta trzeba będzie się udać samodzielnie.