Ostatnia sesja gdyńskiego sklepu Dasea People, to fuzja dwóch marek, które wyjściowo swą ofertę kierują do różnych środowisk. Carhartt to cichy szpan na miejskich ulicach, a Patagonia wręcz odwrotnie - ucieczka w naturę od wielkich aglomeracji. Sesja celowo została zaplanowana w takich lokacjach, w których obie marki komfortowo odnajdą się w nowo napotkanej przestrzeni. Zgodnie z ideą sesja odbyła się na polskim wybrzeżu - w industrialnych częściach Władysławowa, starym opuszczonym  samolocie w Chłapowie, oraz mało znanej osadzie rybackiej u podnóża klifu w okolicach Rozewia. Modelką była śliczna Ita Dziurżyńska oraz Filip Haveker, który prywatnie jest wschodzącą gwiazdą polskiej muzycznej sceny alternatywnej. Pomysłodawcą sesji zdjęciowej był Kuba Szczęsny, a za aparatem stanął niezastąpiony Mikołaj Milewicz.