Sopockie Perły

Wraz z końcem września zamknięto przyjmowanie zgłoszeń w konkursie o sopocką nagrodę turystyczną „Sopocie Perły”. To konkurs skierowany do przedsiębiorców prowadzących działalność w Sopocie w szeroko pojętej branży turystycznej. Laureatów konkursu poznamy 5 grudnia podczas uroczystej gali w Sofitel Grand Hotel.


prestiz

Konkursy turystyczne to powszechna praktyka w kurortach całego świata. Są okazją do branżowych spotkań, wymiany doświadczeń, kreatywnego poszukiwania lepszych rozwiązań, wprowadzają także element zdrowej rywalizacji. Swojego konkursu doczekał się także Sopot. Do konkursu zgłosiło się ponad 40 firm. Cel? Konkurs ma za zadanie wyróżnić i nagrodzić tych, którzy podejmują najciekawsze i najbardziej wartościowe inicjatywy i jednocześnie zachęcić do ciągłego ulepszania oferty, tak by wspierała strategię rozwoju miasta w długoletniej perspektywie.

- Sopot odwiedzają turyści z całej Polski i z zagranicy, w tym także osobistości ze świata kultury i biznesu. Razem z przedsiębiorcami dbamy o to, aby oferta turystyczna była coraz bardziej nowoczesna i różnorodna – mówi Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. 

W skład kapituły konkursowej wchodzą: prezydent Miasta Sopotu, przewodnicząca Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni: Reni Jusis, Kamil Sadowski, Karol Weber, Juliusz Machulski i Jacek Janowski. To właśnie ta kapituła wyłoni pięciu zwycięzców, po jedynym w każdej kategorii: „Pro eko” - za działania nastawione na ochronę środowiska, „Wydarzenie” - za najlepsze sopockie wydarzenie sezonu, „Kulinaria” - za najciekawszą, najbardziej regionalną ofertę kulinarną, „Debiut” - za sukces działalności rozpoczętej w Sopocie w 2019 r., „Pobyt” - za najciekawszą, najbardziej jakościową i kompleksową ofertę noclegową w Sopocie.

Nagrodą w konkursie, którego inicjatorami i organizatorami są Prezydent Miasta Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna, jest budżet reklamowy. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystej gali na początku grudnia.

 

109
10/2019

W zestawieniu pokazującym wartość przekazów telewizyjnych za ostatnią edycję The Volvo Ocean Race wyprzedziliśmy takie żeglarskie potęgi jak Australia, Dania, Portugalia, Nowa Zelandia, Francja, Włochy czy Niemcy!