HUCZNA TRZYDZIESTKA

Patrizii Aryton

W tym roku trójmiejska marka Patrizia Aryton świętuje trzydzieste urodziny na rynku europejskiej mody. Historia polskiego brandu opowiada o pasji do mody oraz pragnieniu podkreślenia i wydobycia kobiecych wdzięków na przestrzeni trzech dekad. Z okazji okrągłego jubileuszu powstał ponadczasowy płaszcz Evercoat, dostępny w limitowanej ilości w kolekcji jesień-zima 19/20.


prestiz

Fundamentem nowej, jubileuszowej kolekcji Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 19/20 są płaszcze. To one grają główną rolę w kampanii sfotografowanej przez Marcina Kempskiego. To opowieść o dwóch indywidualnych kobietach, które łączy zamiłowanie do elegancji i wygody. Pod stopami modelek można zauważyć nietypowe podłoże w odcieniu ochry, której barwy przeplatają się w nowych projektach Patrizia Aryton. Naturalne fryzury i makijaż są kontynuacją manifestu marki pod hasłem: „Jesteś idealny, kiedy jesteś sobą.”.  

Jednak głównym produktem w nowej kolekcji jest płaszcz Evercoat, który powstał na podstawie jednych z pierwszych konstrukcji płaszczy marki. To hołd dla kobiet, które od trzech dekad są wierne tej trójmiejskiej marce. Płaszcz zaprojektowany został w trzech różnych modelach, różniących się od siebie długością. Każdy z nich ma pasek i kaptur, dzięki czemu można go wystylizować na ponad 10 sposobów. Evercoat został wyprodukowany w pięciu różnych kolorach. Oprócz płaszczy kolekcja jest rozbudowana o liczne sukienki, jedwabne topy, plisowane spódnice czy gładkie body. Wśród barw w kolekcji wyróżnia się: butelkowa zieleń, odcień wysuszonego hibiskusa oraz przyciągający wzrok ugier.

Patrizia Aryton to marka założona w 1989 roku przez Danutę i Ryszarda Cierockich w Chmielnie. Od 30 lat projektuje ubrania dla kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Pomysł na założenie firmy odzieżowej zrodził się z pasji do mody i tkanin. W 2012 roku ambasadorką i twarzą marki została Małgorzata Kożuchowska. W branży o firmie zrobiło się głośno, kiedy cztery lata temu marka przeszła rebranding, który zapoczątkowała nowa Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka - Szumichora. Do wyrazu Aryton zostało dodane imię Patrizia, by sfeminizować obecną nazwę i zbudować skojarzenie z modą.

 

108
09/2019

Na przełomie lat 70. i 80 był twarzą awangardowego Kombi, znanego m.in. z Muzyki Młodej Generacji, czy też występu na pierwszym Jarocinie. W latach 90. m.in. z Agnieszką Chylińską - jako O.N.A.