Kronika Prestiżowa

Giroflex tylko w Rubio-art

Matylda Promień
magazyn
  nr 1 (52). 
Styczeń 2015

Jak jak szwajcarskie zegarki są synonimem luksusu i jakości, tak samo szwajcarskie fotele biurowe marki Giroflex są synonimem komfortu, wygody i ergonomii. W gdańskiej galerii Rubio-art, która jest przedstawicielem tej firmy, odbyła się uroczysta premiera najnowszego modelu szwajcarskiej marki, Giroflex 313. 

Od lewej: Tomasz Karpowicz,  Pracownia Architeka, Beata i Piotr Kępińscy, właściciele Rubio-art.

Karol Kacperski

Od lewej: Piotr Kępiński, Rubio-art  i Mariusz Solarski, Ford Big Autohandel. 

Karol Kacperski

Od lewej: Robert Brocki, dyrektor na Polskę firmy Giroflex, Wojciech Radtke, artysta, butik kreatywny Niepytaj.

Karol Kacperski

Krzysztof Karżewicz, właściciel restauracji Otwarta. 

Karol Kacperski

Rafał Mądry, architekt, z małżonką.

Karol Kacperski

Lucyna Waruszewska, dyrektor generalny Hotelu Almond, z partnerem.

Karol Kacperski

Ewa Stawska, dyrektor ds. hoteli Bałtycka Grupa Inwestycyjna.

Karol Kacperski

Paulina Warszyńska, koordynator projektów Rubio-art i Monika Potorska, architekt.

Karol Kacperski