Czy marketing to wyrafinowana sprzedaż? Po co marketing, skoro jest sprzedaż? Czy HR jest tylko dostawcą zasobów? Na te pytania starali się odpowiedzieć uczestnicy kolejnego HR Śniadania zorganizowanego w ramach konkursu HR Osobowość w Olivia Business Centre. HR Śniadania to wymiana najlepszych praktyk, poszukiwanie i znajdowanie nowych rozwiązań, a wszystko we współpracy z wybitnymi ekspertami i praktykami.
Kronika - Przy śniadaniu o zarządzaniu
foto:
Krzysztof Nowosielski
Od lewej: Andrzej Popadiuk, członek zarządu Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Maciej Grabski, prezes Olivia Business Center
foto:
Krzysztof Nowosielski
Od lewej: Szymon Motławski, ekspert ds. mediów w rekrutacji Agora SA, Andrzej Borczyk, dyrektor personalny Microsoft Polska, Tomasz Klekowski, dyrektor firmy Intel w regionie Europy Centralnej i Wschodniej...
foto:
Krzysztof Nowosielski
Od lewej: Bartosz Sobolewski, prezes zarządu SmartMedia Sp. z o.o., Piotr Kaczmarek, dyrektor sprzedaży SmartMedia Sp. z o.o.
foto:
Krzysztof Nowosielski
Od lewej: Małgorzata Ziemkowska, dyrektor Olivia Business Center, Olga Witman, prezes Zarządu Witman Sp. z o.o.
foto:
Krzysztof Nowosielski
Od lewej: Monika Bogdanowicz, Olivia Business Center, Małgorzata Dziemian - Paczkowska, new busienss director 2MGroup...







