Najbardziej luksusowe modele Audi, prezentacja zegarków marki Maurice Lacroix, gadżetów Apple i pokaz możliwości audiowizualnych firmy „Bang&Olufsen” – takie atrakcje czekały na gości imprezy „All4Men”. Wydarzenie, które odbyło się w sopockiej restauracji „White House” zapoczątkowała, cykl męskich wieczorów z najlepszymi markami świata. jj
Kronika - Tylko dla mężczyzn
Od lewej: Marcin Suchocki, właściciel kancelarii finansowej ?Tritum?, dobrze wyglądał w luksusowym Audi A7
Od lewej: Michał Linke, szef marketingu marki Emanuel Berg, Łukasz Józefowicz, firma ?Efect Doradztwo Finansowe?, Przemysław Stańczuk, właściciel restauracji ?White House?
Od lewej: Patryk Stańczak, kierownik salonu ?Ispot? w Galerii Bałtyckiej, Włodzimierz Groblewski, trójmiejski diler Audi i VW






