Prestiż patronuje

Konferencja "Sztuka i Biznes"

Miejsce: Sztuka Wyboru
(godz. 19:00) środa, 21 Czerwiec 2017

21 czerwca 2017 w Sztuce Wyboru odbędzie się konferencja "Sztuka i Biznes". Głównym celem wydarzenia jest połączenie Biznesu, Sztuki, Pomocy Dzieciom z Hospicjum Pomorze Dzieciom oraz młodym arystom (uczniom z XIX LO w Gdańsku, Szkołe Artystycznej w Gdyni, studentom Akademi Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz innym uczniom szkół ponadgimnazjalnych w Trójmieście) w promowaniu swoich prac. Wydarzenie kierowane jest do galerzystów, kolekcjonerów sztuki oraz przedsiębiorców. 

Polski rynek sztuki cieszy się rosnącym zainteresowaniem inwestorów, a designerzy i przedsiębiorcy, wykorzystując piękno, wynoszą powstające produkty na najwyższy poziom. Celem wydarzenia jest poruszenie kwestii przeplatania się świata biznesu i sztuki. Impreza odbędzie się w formie kameralnego spotkania (dla około 60 gości) podczas której odbędą się trzy prelekcje, część nieformalna oraz aukcja prac finalistów konkursu "Artyści i Biznes Dzieciom". Wydarzenie to idealna okazja by zainspirować się, jak i łączyć artystyczną ekspresję z przedsiębiorczością. "Sztuka i Biznes" stwarza jednocześnie świetną możliwość nawiązania nowych kontaktów z ciekawymi ludźmi ściśle związanymi ze światem sztuki i biznesu w otoczeniu jednego z najprężniej rozwijających się trójmiejskich ośrodków kultury – Sztuki Wyboru.

 

Prelekcje:

  • Rozumienie sztuki w Umam Marina, czyli sztuka drogą do sukcesu w biznesie”- prel. Marcin Kot, współzałożyciel Umam Marina.
  • „Daj człowiekowi wędkę… – zmiana sytemu myślenia drogą do skucesu (również) w biznesie”
  • „Fundacja jako instytucja optymalizująca koszty i podatki w przedsiębiorstwie” prel. Beata Ruszkiewicz i Tomasz Palak

Prelegenci:

Marcin Kot – współzałożyciel i członek zarządu Umam Marina. Podczas swojego wystąpienia opowie o swoim rozumieniu sztuki oraz o tym, w jaki sposób znajduje ona odzwierciedlenie w lokalu, który prowadzi. UMAM Marina to jedna z najprężniej rozwijających się, ekskluzywnych trójmiejskich marek. Jest to firma, w której pojęcia „produkt“ i „dzieło sztuki“ stają się tożsame.

Maciej Stępa – Prezes i współzałożyciel spółki Profit Plus. Doradza i wspiera partnerów, klientów i współpracowników w budowaniu efektywnych organizacji. Jest doświadczonym przedsiębiorcą, współwłaścicielem kilku spółek, z których najwięcej uwagi obecnie poświęca spółce Profit Plus. Pełnił funkcję dyrektora finansowego w jednej ze spółek-córek największej korporacji z branży IT w Polsce. Trener i mentor biznesowy. Nieustannie poszukuje utalentowanych specjalistów do realizacji nowych projektów w ramach Profit Plusa. Aktywnie angażuje się w rozwijanie ludzkiego potencjału, również jako instruktor harcerski. W trakcie swojej inspirującej prelekcji opowie o inwestowaniu we własną głowę i o tym, jak włączenie kreatywnego myślenia pozwala na ubogacenie przedsiębiorstwa, w tym wypadku poprzez implikację sztuki.

Beata Ruszkiewicz – w latach 2002-2013 zdobyła ogromne doświadczenie w zakresie negocjowania i realizacji ugód restrukturyzujących zadłużenie przedsiębiorstw, pracując w największych firmach windykacyjnych takich jak Kaczmarski Inkasso, Intrum Justitia, Kancelaria WEC. Prywatnie związana ze światem sztuki w skali Trójmiasta, aktorka w teatrze „Błękitna Sukienka” rezydującym w WL4.

Tomasz Palak – Absolwent wydziału Prawa i Administracji UG. Dyrektor Oddziału Pomorskiego SWWP Kancelaria Prawna „Świeca i Wspólnicy” sp.k. Wspólnik w Profit Plus. Współpracuje również z podmiotami NGO – Fundacja Pro Bono jako prawnik, Europejskim Stowarzyszeniem Studentów Prawa ELSA Poland i Studenckim Forum Business Center Club jako szkoleniowiec. Więcej na temat Tomasza można przeczytać na jego blogu tomaszpalak.pl

Część nieformalna:

By umilić gościom czas przeznaczony na nawiązywanie nowych kontaktów, zbierania doświadczeń i informacji dostarczanych od osób i firm wystawiających się na wydarzeniu, zostanie zorganizowany poczęstunek małymi słodkimi dziełami sztuki od UMAM oraz kawą. Wszystko to w otoczeniu przyjemnych jazzowych brzmień.

Aukcja prac finalistów konkursu "Artyści i Biznes Dzieciom": 

Wszystkie szczegóły dotyczące konkusu dostępne na : https://www.facebook.com/events/1862116677390820/

Ramowy plan wydarzenia:

19:00 – 19:05 Rozpoczęcie

19:05 – 20:10 Prelekcje

20:10 – 21:00 Część nieformalna / Pokazy, stoiska, networking

21:00 – 21:55 Aukcja prac finalistów konkursu.

21:55 – 22:05 Zakończenie