Ponad 20 motocykli przywiozła do Gdańska olbrzymia ciężarówka Harleya Davidsona. Podczas imprezy z cyklu Harley on Tour, zorganizowanej przez trójmiejskiego dilera marki, firmę Zdanowicz, fani tych legendarnych motocykli mogli przetestować najnowsze modele. 

Nowości Harleya na rok 2014 to modele z serii Touring, Trike i Custom Vehicle Operations (CVO) przebudowane w ramach projektu Rushmore, którego celem jest wprowadzenie pionierskiej technologii i udoskonaleń konstrukcyjnych w motocyklach turystycznych. Udoskonalenia w ramach projektu Rushmore to m.in. ulepszony reflektor LED Daymaker i reflektory z podwójnym halogenem, połączony układ hamulcowy Reflex z systemem ABS oraz silniki Twin-Cooled Twin Cam 103 i Twin Cam 103 o podwyższonej mocy.

To również nowy system multimedialny Boom! z kolorowym ekranem, łącznością Bluetooth, funkcją poleceń głosowych, technologią syntezy mowy, nawigacji GPS oraz możliwością podłączenia intercomu i radia CB w jednym module. Poprawiono też kształt i ergonomię wielu elementów, zastosowano również lżejsze koła ze stopu aluminium oraz przełączniki umożliwiające intuicyjną obsługę. Te elementy w ramach projektu Rushmore zastosowano w następujących modelach motocykli Harley-Davidson na 2014 rok: Road King Classic, Street Glide, Electra Glide Ultra Classic, Electra Glide Ultra Limited, Tri Glide Ultra Classic, CVO Ultra Limited oraz CVO Road King. Wprowadzono również system ABS do wszystkich modeli Sportster (jako opcja w modelu Iron 883).

Harley-Davidson opracował od nowa stylistykę Dark Custom modelu Fat Bob. Wszystkie chromowane elementy zastąpiono czarnymi, m.in. jednostkę napędową, osłonę filtra powietrza, osłony tylnych amortyzatorów, półki typu triple clamp, obwódki reflektorów, konsolę oraz osłonę akumulatora. Pełne koła z aluminium są pomalowane proszkowo na czarno i wykończone wygrawerowanym laserowo logo Harley-Davidson oraz paskiem na obręczy.

Jednym z modeli, z serii limitowanych motocykli CVO na 2014 rok, jest nowy model CVO Softail Deluxe – najwyższej klasy motocykl turystyczny wyposażony w zdejmowaną przednią szybę, system nawigacji GPS, reflektor LED Daymaker, zdejmowane kufry i oczywiście wyrazisty lakier oraz potężny silnik Screamin’ Eagle o pojemności 1800 cm3, który jest nieodłącznym elementem programu CVO.