Największy operator telewizji kablowej w Polsce otworzył w Gdyni nową placówkę. Wraz z nowym salonem, Vectra otwiera przed swoimi klientami możliwości bliższego poznania oraz przetestowania usług firmy. Na powierzchni ponad 200 m2 znajduje się aż 6 stanowisk obsługi, w których z porad i wiedzy ekspertów będą mogli skorzystać zarówno klienci Vectry, jak i Multimedia Polska.

Mimo możliwości załatwiania wielu spraw zdalnie, klienci wciąż chętnie korzystają z usług salonów stacjonarnych. Vectra wychodzi naprzeciw i doskonale zdaje sobie sprawę, że dla niektórych nic nie zastąpi rozmowy „twarzą w twarz”. To właśnie dlatego operator zdecydował się na otwarcie kolejnego salonu. Nowa placówka mieści się w Centrum Kwiatkowskiego w Gdyni. Przestronne wnętrze o powierzchni

200 m2 zaprojektowano specjalnie z myślą o komforcie klientów. Do ich dyspozycji oddano aż 6 stanowisk obsługi. Pozwoli to zaopiekować się jeszcze większą liczbą klientów – nawet w okresach zwiększonego zainteresowania. Jednocześnie nie zapomniano o oczekujących na swoją kolej – ci będą mogli zrelaksować się przy kawie w strefie aktywnego oczekiwania oraz rzeczywiście wypróbować usługi z oferty firmy. Będzie można sprawdzić m.in. możliwości platformy TV Smart, łączącej szeroki wybór filmów jednej z największych bibliotek VOD w Polsce oraz tradycyjnych kanałów telewizyjnych z dostępem do najpopularniejszych serwisów SVOD na świecie, w tym: Netflix, Amazon Prime, HBO Max, czy Viaplay, jak również licznych aplikacji Android TV. Operator nie zapomniał również o swoich najmłodszych klientach. W nowym salonie przygotowany został specjalny kącik dla maluchów, w którym czekające na rodziców dzieci będą mogły kreatywnie spędzić czas.

Warto dodać, że w trosce o bezpieczeństwo i potrzeby wszystkich odwiedzających, salon spełnia wszelkie standardy obsługi osób z niepełnosprawnościami, a także wytyczne Ministerstwa Zdrowia dotyczące zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Salon znajduje się przy ul. 10 Lutego 16 w Gdyni, w Centrum Kwiatkowskiego.