Local Days by Mercure

W hotelu Mercure Gdynia Centrum odbyła się pierwsza odsłona Local Days by Mercure, będąca jednocześnie częścią kampanii #DiscoverLocal. Cel? Pokazanie jak marka hotelowa promuje lokalną kulturę, tradycję i smaki. Mocnym akcentem wydarzenia były wyjątkowe pokazy trójmiejskich projektantów.


prestiz

9 października, w hotelu Mercure Gdynia Centrum, goście mogli doświadczyć jak Mercure poprzez design, kuchnię i współpracę z artystami jest oknem na lokalną kulturę. Wśród przygotowanych atrakcji znalazły się pokazy młodych, utalentowanych trójmiejskich projektantów: Karoliny Kalskiej, Ismeny Warszawskiej i Michała Starosta. Moda, kobiecość, uniwersalność oraz lokalność – wszystkie te elementy połączyły twórców i ich pasje z marką Mercure.

Oprócz wyjątkowych pokazów goście mogli spróbować specjalnych dań przygotowanych przez hotel i restaurację Winestone. Wśród smaków morza znalazły się pozycje lokalne i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu, m.in. tatar z dorsza czy tatar z łososia bałtyckiego oraz różnego rodzaju potrawy wędzone. Podkreśleniem uroczystego wieczoru był występ duetu Afrocake. Adelle Matsili i Patryk Woźny w klimatycznych występach muzycznych nawiązali do lokalności, piękna i przywiązania do tradycji miejsca. Nie zabrakło również niespodzianek przygotowanych przez lokalne firmy i artystów-rzemieślników. Wśród obecnych na wydarzeniu partnerów znaleźli się: manufaktura mebli Tamo, producent sygnowanej oczkiem bursztynu galanterii skórzanej – firma Batycki, tworząca niepowtarzalną biżuterię Anja Coraletti, produkująca ręcznie wyjątkowe muchy i poszetki Edyta Kleist, a także sopocka pracownia niezwykłych torebek Mia Mia oraz producent ceramiki – Andrea Świetlicki. Spotkanie poprowadził dziennikarz i prezenter telewizyjny Mateusz Szymkowiak, a wśród gości obecne były m.in. Katarzyna Figura i Reni Jusis.

#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum były okazją do podkreślenia powiązań Mercure z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki. Wydarzenie miało także na celu ukazanie unikalnych momentów, dzięki którym goście doświadczają regionalnej kuchni wprost z restauracji Winestone, a także poznają rzemiosło i lokalne dziedzictwo Pomorza.

110
11/2019

Chwilę przed wywiadem usiedliśmy 140 metrów nad ziemią i zachwycaliśmy się widokiem na spokojne, skąpane w słońcu morze.